Blööö

2010-02-21 12:32:50
Vaknade för någon timme sen, endast för att jag var tvungen att mata och rasta djuren haha! Känner mig så himla trött, men kunde inte somna om efter att jag hade varit ute... det snöar idag med, yay.
Snö + blåst = ingen kul combo... fan ska man göra? Det är stört drygt när det yrar överallt och man får snö i ansiktet vart man än vänder sig... blir så himla irriterad på det xD
Det får snart vara slut på det här.

Ska ta ett bad nu, sen får vi nog försöka oss på den oskottade gården där ute... mamma och Peter kommer hem idag :)

Undra varför det är så att man blir trött, seg och lättirriterad under vintern... är det för att man får för lite sol eller?
Blek, torr och äcklig också :P kuuuul. Komsi sommar ♥ mm, idag längtar jag efter sommaren.

/Sandra

                                                                     

sara

Du är fin <3

jag hatar snön :( <3

2010-02-21 @ 18:00:45
URL: http://inthesky.blogg.se/