Cpiga drömmar igen, fast inte lika cp.

2010-02-06 12:08:46
Vaknade ganska nyss och jag kommer nog ihåg allt jag drömt den här natten!

Först var jag på en flygplats, jag (och min dotter o.o) skulle till Brasilien eller nått liknande... men när jag kom dit var hon borta och jag träffade en kvinna vars dotter hade försvunnit på något sätt, hon sa att hon hade letat överallt efter henne men inte hittat henne och hon visste inte vad som hade hänt henne medans jag visste att min hade blivit kidnappad haha, hade fått ett brev eller nått sånt.
Jag hjälpte i alla fall den här kvinnan att hitta hennes dotter som var instängd i nått rum, bakom någon vägg och hon var täckt i målarfärg... (tror att det kommer ifrån att Emma och Peter målade Emmas rum igen igår xD)
Sen hittade vi tre min dotter med... men nu börjar minnesförlusten ta tag i just den här drömmen haha så jag kommer inte ihåg hur vi hittade henne, men men.

SEN DRÖMDE JAG OM VÄRLDENS UNDERGÅNG, och det var bara pappa och jag som överlevde i min familj ;_;
Och det var för att vi sprang som galningar över bilar och grejer till en grind där dom tog in 24 personer åt gången som fick komma in och det var värsta konstiga regeln att man var tvungen att komma dit en dag innan man fick gå igenom grinden, när vi kom dit var det 19 personer före oss som fick gå in, så stoppade en vakt mig och pappa och frågade hur länge vi hade stått där och pappa sa att vi hade kommit dit igår och dom gick på det så vi fick gå in, där inne såg det ut som en blandning mellan Pandora och ni vet, där Aladin bor, det fanns bara såna hus men på såna klippor med vatten som rinner från dom som på Pandora i Avatar.
Jag hade tydligen skrivit en dagbok med händelser innan vi kom innanför den grinden och jättemånga av dom handlade om min bror, typ "idag sa Jesper åt oss att ta oss till blablablah, som tur är så lever han fortfarande"
Sen det sista jag kommer ihåg är att det är höst och vi kom dit på sommaren, det är löv överallt och jag går till nått ställe i någon park där jag har lagt massa saker som påminner om min familj, där brukade jag tydligen sitta ibland.

Näää nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och fixa till mig lite så vi kan dra vidare.

/Sandra

                                                                     

Tess

Hej. Jag la in en kommentar igår med min epost, men skickar en igen för det verkade bli något fel :P

2010-02-06 @ 12:26:42
URL: http://killmee.net
Niklas

Wierd :S haha. Jag hoppades nästan under tiden då jag läste att jag skulle popa in någonstans som den superman som jag är och räddar världen(dig) <3 <3



MEN NEJDÅ!!! ;_; haha



Om inte i drömmarna så är och förblir jag alltid din superman här i verkligheten <3

2010-02-07 @ 23:29:36
URL: http://vendour.blogg.se/