FINALLY (I know what true love means to me) p.2

2010-02-13 15:17:01
YEYE! Nu är jag klar med en skoluppgift som jag slöat med skitlänge wiho! Dom andra uppgifterna är de inte suuuuperpanik med så jag funderar på att skita i att göra dom nu (min enda dag jag igentligen har tid på hehe). Dessutom har jag betalat ungefär allt jag ska ha betalat :) Dansen, nya dansskor, Ori-saker, busskort :D:D Okej... de blev typ 6 tusen men :(((( skönt att ha det överstökat! Nu ska jag bara betala en annan träning och sen köpa porrstrumpor till dansen heheheh...

Sånna här strumpor lol, klicka om du vill se!
Vill inte visa den stort här ifall nått litet barn läser D:


Nu ska jag ner och laga mat till mina "barn" :)

Jag var jätteförkyld imorse när jag vaknade :( Undra varför... bleh

/Sofia

                                                                     

Robin

Dryg men lärorik och skön dag om man tänker på allt du hunnit med! Saknar dig supermycket! Och snygga PORRstrumpor <33333333333

2010-02-13 @ 19:01:33