Gonattsovgottsesimorgongugulili

2010-02-01 23:05:20
Ja kan inte ladda upp bilder...bajs. Aja jag har kommit på att jag vill ha ljust hår! Då kan man ändra till vilken hårfärg som helst typ. Jag har så mörkt, jag kan inte göra nånting typ :( Buh...

Som jag känner mig nu så kan jag komma till skolan imorgon! Längtar faktiskt! Har saknat alla och har saknat maten (lol) haha :D ♥ Ska på träning imorgon oxå, men ska inte träna utan jag ska lixom... titta :)

Nu ska jag sova så jag kan bli friskare och friskareeeeeee ~

Godnatt allihopa ♥

/Sofia

                                                                     

Anonym

ska färga håret snart hihi :D. dock inte bestämt mig riktigt för färg :D.



Hälsa alla små landkrabbor och min lilla älskar-jaejoong-mer-än-mig-flickvännen min ^^.

Haha x'D



godnatt :D OCH MAY THE FORCE BE WITH YOU!

2010-02-02 @ 00:04:17
sara

Gaaaaaaaaaaaaah det var ju ingen lektion :( huhu.

Men om typ några timmar får vi äta xD <3

2010-02-02 @ 09:03:59
URL: http://inthesky.blogg.se/
snygga syster sandra

om du färgar håret blondt så har vi en anledning till varför du är lite trög :D

2010-02-03 @ 11:22:34