Hemma.

2010-02-25 21:12:44
Kom precis hem från japanskalektionen med Toshi :)
Det var väl inte mycket till lektion egentligen, har ju varit med om "första lektioner" inom japanska några gånger... men kul var det att få träffa min favoritlärare igen!

Sofia, fatta hur jag bara log när han började med sitt "mmh mh mh" och nickade... åh :( ♥

Efter typ en och en halv timme så drog han över tiden, som vanligt haha, han älskar verkligen att lära ut japanska, men nu ville han ge oss ris-te och ris-godis, som hade ungefär samma konsistens som daifuku, gud vad jag ville köpa de när jag smakade på dom där!
Dock tror jag att jag var den enda som tyckte om det... inte för att det var äckligt men det har ju en väldigt speciell konstistens och jag tror att man måste vänja sig vid det innan man kan tycka om det på riktigt.
Jag tyckte det var gott ♥

Jag var tvungen att gå först, för jag är den enda som inte har bil och är under 40... typ, förutom en liten kille, men hans pappa går där med så det räknas inte. Men när jag skulle gå så sa Toshi att jag skulle följa med honom till hans arbetsplats och där fick jag en present! Så himla söt, han sa att han tänkte på mig och Sofia när han var i Japan i vintras så han köpte med sig en present var till oss xD

Egentligen var det meningen att jag bara skulle dit som stöd för honom första gången... men nu kommer jag nog att gå dit varje torsdag, nått att se fram emot.

mm ♥

Ska lära mig göra såna... haha! GLHF LIKSOM!

 

/Sandra


                                                                     

Sofia

glhf lol xD



Toshi :((<3

2010-02-25 @ 23:16:22
URL: http://awabloggen.blogg.se/