Hiya!

2010-02-10 22:05:50
Har precis duschat och blablablahh... kom hem från träningen för ett tag sen. Idag dansade vi hiphop/street haha! Vi som tävlar i disco behöver lite mer attityd (speciellt jag, värsta mesen) så därför har vi sånna danser också i år för att "attityda" oss lite. Det är stenkul!!!! Men ah, min hållning alltså... den är för "bra". Jag är helt rak i ryggen hur mycket jag än försöker att fula till den. Jag är för van vid sånt haha xD

Kolla, söta ↓ ♥

 

Jag är så trött, behöver verkligen sova ut! Har min enda sovmorgon imorgon (börjar kl 3), fast just imorgon måste jag göra lite andra saker innan. Ska va i stan halv 1 tror jag... så får inte sova så länge som jag skulle vilja haha. Men det är nog värt det, om det blir fint ska jag ladda upp bilder här :)

Godnatt ♥

 

/Sofia


                                                                     

Robin

FIRST COMMENT ##############

Älskar dig :) Och bilder på vad? :D

2010-02-19 @ 12:46:43