Hungriiig!

2010-02-07 19:14:34
Känns som att jag åt nyss...
MEN JAG ÄR HUNGRIG IGEEEEN!
Hatar det.

Min papi var här nere nyss och försökte måla min vägg men den rasade ner... så nu måste vi "sätta upp en ny" haha, asså jag kan fan inte förklara... hela väggen har altså inte rasat utan en del av den, jag har stenvägg! Jag bor i källaren... blablabla aja, det gick i alla fall inte att måla den.

Igår blev jag chockad av mig själv haha, jag och Emma satt och spelade tvspel och lyssnade på 90 tals musik och Emma var VÄRSTA fanet av Westlife när hon var liten så hon satt där och spelade låt efter låt med dom...
Jag började fan tröttna för jag kunde ju typ ingen... sen spelade hon Bop bop baby som varken jag eller hon kunde, men plötsligt i övergången så kunde jag resten av hela låten... sjukt konstigt haha.
Lät ungefär såhär:

Men Emma, byt, det här är tråkigt jag kan ju ingenting.. you always said that I was a dreamer, now instead I'm dreaming of things that's making my mind go crazy small things like, when I call you at home and he answers the phone or I get your machine and I don't hear me, when I lie in my bed with the thoughts in my head when we danced and we sang and we laughed all night oh da bop bop baby please don't let me go osv

Kanske var jag ett smygfan av Westlife? Det är i så fall något jag förträngt... för ingen kunde ta platsen från Five

(okej nu snackar vi boyband, Spice girls är ej inräknat)

 

/Sandra


                                                                     

Niklas

Haha, jag var ett westlife fan men jag sjöng inte på den tiden (A) x'D. Så kan inte låttexterna :(.

Men jag får väl lära mig och komma in i spelet? Jag kan ju inte förlora secret singing-contest mot Emma x'D :D



Ja, min lilla secret westlife-fan baby :*

Bop bop Baby ;D <33

2010-02-07 @ 23:22:24
URL: http://vendour.blogg.se/