RAGE!

2010-02-02 20:41:15

Ibland är det sjukt hur mycket man kan störa sig på en människa eller flera... idag har varit en sån dag.
Fattar inte hur vissa tänker, alls!
Speciellt du, du är en skithög.


Önska faktiskt att jag vore en sån som inte brydde sig alls om vad andra vräkte ur sig, ljuger om, påstår, gör eller inte gör osv, det hade varit så hiiimla mycket skönare, att inte bry sig alls, att tänka "h*n har väl en anledning" och bara glömma det!
Sån är fan inte jag, kan irritera ihjäl mig på massa saker, små eller stora och nästan på vem som helst.
Tillslut EXPLODERAR man för i helvete!
Sånt är drygt, hatar hur människan tänker.

Justja, har signat upp mig för att vara med på skolans lan om några veckor, men vi får se om jag tar mig dit haha, känns lite äckligt :o, men det blir nog kul eftersom nästan hela team 7 kommer :) wiwiwi ♥

 


/Sandra

                                                                     

Tess

Nu har jag gått igenom alla anmälda till Veckans blogg. Kolla in om du har kommit med, är det inte så, så önskar jag er bättre tur nästa vecka :) Tack för visat intresse :)

2010-02-02 @ 21:28:17
URL: http://killmee.net
sara

Hm jaa ibland kan man störa sig väldigt mkt på vissa :( haha.

Klart du ska med på lan :D haha <3

2010-02-02 @ 21:34:49
URL: http://inthesky.blogg.se/