Snö

2010-02-27 16:11:45
Imorse vaknade jag av att mina 2 bröder (ja, jag har ju faktiskt fått en till nu :D) hade ner snö från taket på tvättstugan lol. Jag som ville sova längre... xD Dom var helt galna! Jag ville oxå ut och leka, +1°C och kramsnööööö! ♥ Men jag var för trött x)

 


Som ni ser på bordet längst ner i hörnet ↑ så är det 58 cm snö på det! Tänk hur mycket snö det är på marken där det inte smälter lika lätt som på ett bord. Ni ser ju hur djup snön är på studsmatte-ställningen haha! Och man ser inte ens vårt staket!!!!! HAHA! Okej vi kanske inte har mest snö i hela världen men vad jag kommer ihåg brukar det inte vara såhär mycket i Insjön i alla fall x)

/Sofia

                                                                     

NTI person

Så grymt fin Sofia är!:)

2010-03-12 @ 16:30:28