Full release!

2010-01-15 17:36:04

FINALLY (i know what true love means to me)
Okej, den kom ut för någon dag sen, jag trodde den skulle släppas 27, men det kanske var något annat, jag är så förvirrad xD
Jag måste säga att jag är besviken, inte på killarna, nej nej nej! Men... dom syns inte tillsammans alls i denna videon... vet inte om det har något med opjfdpodsjf att göra.
Saknar dom verkligen, det är tråkigt när det blir såhär för sitt favoritband i hela världen, jag menar vad fan är det för stil att ta in massa dansare istället för att göra som man gjorde förut och ha gemensamma danser?
Bajs. :(

Annars är dom väldigt fina och så som vanligt

Keep the faith!

Förlåt för allt asiat-spam, men jag lovar att detta är det sista! (för idag ;D)

/Sandra

                                                                     

Sofia

Fyfarao för det ja... men inte lika farao som spindeln, ew. Men jj är iaf snygggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-15 @ 17:43:58
URL: http://awabloggen.blogg.se/
AstaMarie

sv; :)

2010-01-15 @ 18:06:35
URL: http://astamarie.blogg.se/