Go wild in a bubble

2010-01-31 20:46:10
Okej, onödigaste sakerna som hänt idag och igår! Onödigaste och roligaste (om man nu ska se det roliga i att sitta hemma och hosta och dö, skulle åkt till akuten igår...men vi avvaktade och idag mår jag bättre, efter sjukhet i en vecka blä) men ah i alla fall. När man är hemma och sjuk kan man ju spela WoW, tjohej! Och det var där de onödiga sakerna hände, och det är ungefär nu alla slutar läsa det jag skriver XD

 

Ser ni den fina blåa draken? JA! Och även om ni inte fattar, lyssna här! Jag spelade på min ena "gubbe" (jag har två) och just den jag spelade på är den som jag inte brukar spela på. Den som inte är min favvo! Och vad händer, jo den här fina draken som är skitsvår att få... DEN FÅR JAG!!!! GAH! YES! Blandade känslor... jag fick den på fel "gubbe", attans! Fick slösa 5k g (5000 guld) IGEN på epic flying... Yiha.

 

Och sen droppades en rolig sak som sa att man skulle "go wild in a bubble" och den va så fin :'( ♥

Ville ha den, men de fick jag inte x) :((

 

/Sofia


                                                                     

sara

Fiiiiiiin drake :D:D synd att du inte fick den på lueno <3

2010-01-31 @ 20:56:00
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sofia

JA D: Jag ville dö ;_;! Stackars Lueno... Och han får bara ge alla pengar hela tiden xD Min moneymaker <3

2010-01-31 @ 20:59:24
URL: http://awabloggen.blogg.se/