I'M RICH

2010-01-25 16:19:57
Jag är hemma, och har ont överallt! Mest i lungorna :(
Jag fick ju en sån där dosa man kan betala med på internet för ett tag sen, och den kanske inte fick finaste jungfru-turen men... nu har jag använt den!!!!!!!!! Jag har betalat mina första egna räkningar SJÄLV! Boooyaaah! Så cool jag kände mig, som värsta vuxna rikbarnet. Inte för jag är (eller blev) så rik nu då men hahahah! Det var coolt!

Kanske inte kommer till skolan imorgon ändå :( Mår sämre idag. Buhu, saknar skolmaten mina finfina klasskamrater ♥

/Sofia

                                                                     

sara

Hoppas du kryar på dig :( Vi skulle ju äta kina imorgon :( <3

2010-01-25 @ 17:41:44
URL: http://inthesky.blogg.se/
madde

krya på dig stumpan ^^ <3

2010-01-25 @ 20:56:54