Jag har lagt på mig lite

2010-01-19 10:10:29
Glömde en rolig sak jag skulle säga! Eller ah, har glömt att säga det i några dagar hehe. Men min tränare brukar alltid säga att jag är för smal och blahblah... Men nu efter lovet kom han till mig och ba: Jag ser att du har lagt på dig lite, du ser mycket bättre och friskare ut! Jag ba... ok x) Men jag har ju inte tränat under hela jullovet typ så jag har väl lagt på mig lite. MEN jag försöker också äta en bra, stor och nyttig frukost! Och jag känner mig så mycket bättre! WIHO! Och igår när jag pratade med en tant på ungdomsmottagningen (jag är väldigt mentalt instabil... not! men jag är väldigt stressad av mig och ska försöka prata bort det) så sa den tanten också att jag såg mycket friskare ut! Yey! Inte för att jag ens trott att jag såg sjuk ut?... Ända skillnaden är att jag äter bra frukost XD hahaha

Just nu äter jag frulle, kokar ägg för första gången i hela mitt liv ensam!!! Jag har följt Sandras råd, blev nog ganska bra. Ska smaka nu. Men det ena ägget sprack när ja la i det hahaha! Ajaaa.

/Sofia

                                                                     

Sandra

haha, det är iaf bra att du ser friskare ut och inte sjukare :D

hahahha du måste lägga i det försiktigt fia! :D

2010-01-19 @ 10:15:21
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sofia

Haha, ja va rädd för de kokande vattnet :((

Förresten, både du och Sara ringde i natt... och sen hade båda skickat ett sms om at de va nått och sen hade båda igen skickat ett sms där det stod att inte va nåt? XD Vafarao höll ni på med xD

2010-01-19 @ 10:21:03
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Linn-Lay

Det är vanligt bröd på utsidan och kött där inne :D super goda :D

2010-01-19 @ 15:28:58
URL: http://linnlay.blogg.se/
Anonym

Lägg i ägget innan vattnet börjat koka och ta sen tid från när vattnet börjar koka... då är det redan i vattnet när de kokar och spricker inte eftersom det vänjer sig med värmen stegvis



/ Mat-Tina

2010-01-19 @ 18:06:20
Sara

Va bra :D haha eller vad man säger^^ <3

2010-01-19 @ 20:11:05
URL: http://inthesky.blogg.se/