Min kärlek för matlagningsprogram

2010-01-25 00:18:09
Jag försöker sova, men det går inge bra... Jag mår dåligt :((( Tränade idag fast jag hade ont i halsen. Inte bra, jag mår inte bra. Så jag kan inte sova, dessutom sov jag nåra timmar när jag kommit hem idag. Innan jag somnade hann jag i alla fall se 5 st matlagningsprogram haha. Jag älskar ju matlagningsprogram (MAT)! Såg Nigella, Leila och "Vad blir det för mat" (← han är ju galen, Per eller va han nu heter, helt aggro och kastar knivar hahahahaha och när han halkade svor han skitmycket!) Men ingen av dom klår min älskade Jamie Oliver ♥

 

Till er i min klass: Som ni förstår kommer jag inte till skolan imorgon. Så ring inte och undra hehe, för jag vaknar stenlätt!

Men vi ses deffi på tisdag! Tjohejjjjjjjjj godnatt

 

/Sofia

 


                                                                     

Niklas

Krya på dig Soffpotatis x'D (sitter i soffan och kollar matlagningsprogram, soffpotatis). Tyckte det var lite skoj ^^.



Jag gillar också matlagningsprogram. Min mamma och jag satt och kollade för någon dag sen och min mamma skriker till dem som när hon kollar på film :). hehe x'D

2010-01-25 @ 00:27:08
URL: http://vendour.blogg.se/
sara

Krya på dig :) <3

2010-01-25 @ 10:03:08
URL: http://inthesky.blogg.se/