One night in K-stad , eller en vecka!

2010-01-11 20:22:14



Pojken med guldbyxorna fick vara med på ett hörn, för han hade ju så fina byxor :)
Har massa roliga videor och sånt skit... xD
Singstar, dans, lapdance, massa snack och sen får Mike en tomte i byxorna.. eller två.

Min vecka i skåne började med en rejäl tågförsening... kom fram till hässleholm ungefär 4 timmar senare än jag skulle, det var ju lagom kul!
Niklas och Simon fick komma och hämta mig så som vi hemma hos Simon den natten, kollade på valpisarna och som var så söta! :D hihi, en påminde om Zander när han var en bebis! ♥
Sen var det nyår och det var stört kallt, och jag och Niklas hittade inte hem till Fille, så någon var tvungen och hämta oss men ingen ville för det var så kallt men tillslut så hörde vi Fille stå och skrika så vi hittade in tillslut :)
Vid tolvslaget så sköt vi raketer och alla skulle röka jävla cigarrer... euw xD jag provade men tog ett halsbloss, vilket man inte skulle göra tydligen så jag fick stå och hosta ett tag, Mikes gick sönder i fyra delar men jag tyckte han kunde prova röka den ändå, men det gick heller inte så bra xD så han fick dela med Niklas :)
Skuttande, skrikande och fyrverkerier.

Resten av veckan så tog vi det mest lugnt, kollade på massa filmer, Avatar på bio med älsklingen hade filmkväll och sov i Emmas salong, tror den kommer bli riktigt fin sen! :)
Bilderna kommer från i lördags, kul kväll men var lite bakis på tåget hem till dalarna, inte kul, men men :) det funkade väl det med ;)
Nu har jag summerat det hela lite snabbt hehe, det får räcka jag är skittrött fast jag redan sovit några timmar efter skolan xD hihi.

Mysig vecka ♥

/Sandra

                                                                     

Niklas

De va nice :)

Jag saknar dig super :(

Vill vara med dig nu...

SNUTT, SCHPLUFFEN :*:*:*:*,MUAMUAMUA, SVENSK <3, LOVE YOU sötplutten, Ja, jag är en äckelplutten x'D <3

SCHPLUFFSCHPLUFF <33333



Jag älskar dig

2010-01-11 @ 23:33:47
sara

Du verkar haft roligt iaf :) hihi!

Nu när skolan har börjat så ska vi ha kul :D wiwiwi! <3

2010-01-12 @ 11:44:02
URL: http://inthesky.blogg.se/