Ops

2010-01-03 16:48:19
Jag har nyss vaknat, hehe... Men det är okej. För det är första natten jag sovit bra på jättelänge. Men jag vet inte riktigt ändå. Hur som helst, igår var jag och fikade med en kompis och mötte två andra kompisar och fick skjuts hem av en kompis (?). Det var kul. Sen kollade jag och lillebror på film sent in i natten... Och jag har inte varit på datorn på länge, men de är för att min bror har den hela tiden ahahaha.

Hihi kolla två gamla bilder jag hittade :)) En är två år gammal och en är ett år gammal x)

(Samma mobil som Bella i Twilight )

(Jag täckte över er, annars skulle hälften döda mig xD)

 

Tycker om mitt hår... i alla fall på den nedersta. Vill nog klippa lugg igen? Eheheh, mitt liv består av beslutsångest.

Och en sak jag kom på när jag tänkte efter lite så är den första bilden tagen alldeles innan jag fick min första pojkvän och den andra innan jag fick min andra. Bara av en slump blev det så hehehe. Undra varför...

 

/Sofia


                                                                     

Sara

Du är så fin sofia :D <3

det var kul att träffa dig lite idag :)

det var nog bra att du täckte över oss andra ;) hih <3

2010-01-03 @ 16:55:26
URL: http://inthesky.blogg.se/
madde

ja du är så fin sofia <3

:D inte långt kvar till skolan!

saknar er<3

2010-01-05 @ 18:30:32