Cpiga drömmar

2010-01-28 12:57:39
Vaknade ganska nyss av att min mamma kom hem från jobbet :)

Fyfan vilka cpdrömmar jag drömt inatt!
Först så drömde jag att jag och Sofia var med någon gammal kung, typ king Arthur och hjälpte honom röra sig i underjorden typ... vi hade in två fiender i ett elskåp och la det uppochner så att dom inte kunde komma ut xD ... hm.
Efter att vi hjälpt honom så var vi plötsligt med i nått gäng... och hade gängmöte ute i någon skog, sen var vi hemma i insjön och fick våra datorer besatta och då gick vi ut på en promenad och mötte på en biffig thai (tror att det var han från "spårlöst" reklamen xD) då sa Sofia att vi skulle springa ifrån honom för hon hade tydligen kissat på honom någongång... hehe, så vi hoppade på en buss och sa att vi skulle av vid nästa station bara och hon i bussen sa att det var om två timmar.
Sen vaknade jag :D värsta cpiga drömmen :'o

Ska ta ett bad snart och läsa någon bok kanske... ahah vi får se, har inte läst en bok på 2000 år, men bada, det ska jag :)
wiwiwiwiwi.



/Sandra

                                                                     

sara

Snygging! <3

2010-01-28 @ 13:34:06
URL: http://inthesky.blogg.se/
Anonym

ju65ju6

2010-01-28 @ 16:07:50
Sofia

Alltså lol, har inte kunnat kommentera på hela dagen!!!! OCh nu när ja bara skriver nått för att aggra av mig så funkar det? LOL

2010-01-28 @ 16:08:28
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Sofia

Men jäklarns... vilken cpdröm xD

2010-01-28 @ 16:08:54
URL: http://awabloggen.blogg.se/