Vilken jävla skithög!

2010-01-28 16:22:07
Okej, för första gången på 1000000 år är jag helt galen på störda skitungar! Och nej, det gäller inte Naruto den här gången (lol) utan det är riktiga människor. Brukar inte störa mig på andra, såhär mycket! Helt sjukt! Gah! Sånt här kanske man inte ska skriva här där andra (eller dom själva) kan läsa men... AAAAAAAAH! Helt puckade, man har ingen rätt att säga att nån annan är blåst om man inte själv har alla muffins i korgen... OCH JUST JA, när jag kom till skolan och min enda lektion idag så fick vi veta att den va inställd :) hehhehhh.

Jag är sjuk än, hade feber förut men nu är jag kallare säger Robin. Ska inte träna idag alls i alla fall, igår var jag med på träningen. Malin fyllde år så vi hade köpt tårta som vi åt! Wiho, vi tränar som proffs ♥

/Sofia

                                                                     

sara

Jobbigt när lektionerna inte blir av xD

2010-01-28 @ 19:49:17
URL: http://inthesky.blogg.se/