Welcome back, dansträningar

2010-01-17 22:42:05
Jag ligger i sängen och är typ död, var jättetrött nyss men efter att jag åt några dadlar fick jag värsta sockerchocken och är ganska pigg haha!

Socker är inte det ända jag chockats av idag! Mina träningar började nämligen :) Och efter ett helt lugnt och skönt jullov utan hårda träningar och direkt in i 3 timmars hårdträning så hamnade min kropp nog i chocktillstånd. Tänk att bara lata er i flera veckor och sen direkt pang på! Haha. Väntar mig fetaste träningsverken imorgon, men vore ju bra om jag kunde gå i alla fall. Så jag hoppas på det bästa! :D

/Sofia


                                                                     

Carolina

Åh vad kul att dansa. Jag saknar det. Dansade fem ggr i veckan på gymnasiet, men sen fanns det ingen grupp för oss som fyllt 20, och nu är jag 25 haha. Får dansa öven av mig på rummet till musik i stället :)

2010-01-18 @ 11:59:59
URL: http://caroflina.blogg.se/