Where did I go?!

2010-01-21 16:10:51
Tjohejjjjjjjj! Igår hann jag inte skriva nått, det är stressiga dagar... onsdagar alltså. Slutar sent i skolan och har sen träning till kl 9 på kvällen, och eftersom jag bor i hemma i Insjön nu så kommer jag hem kl 11 på natten! Då ska jag duscha och äta osv. Nice. Idag blir typ samma, sitter i skolan och ska vara här tills som stänger, sen får jag gå på stan eller sitta på dansstudion tills jag börjar. Har två timmar styrka/teknink-träning senare idag hiho, kommer nog dö! Måste fixa nått att äta!!! Knarkar vitpeppar och avslagen coca cola också, är stenrädd för att få magsjuka hahah...

/Sofia

                                                                     

sara

Nej du överlever nog :D hihi <3

2010-01-21 @ 19:03:09
URL: http://inthesky.blogg.se/