Wiwiwi

2010-01-19 16:57:24
Hämtade ut mitt paket med clipps idag, ska sätta mig och sy på dom nu! :D
Haha sitter i min säng hemma hos mamma och skriver, det hänger en stor spegel över sängen, jag tittar in i den lite ibland och ser att jag verkligen måste fixa min utväxt igen... den är inte så farlig än, men när man är så blond som jag är så känns det mycket när man har minsta lilla och det känns som det lyser igenom hela håret och det känns så tråkigt och fult :(
Det är dock inte min största prioritering just nu men snart får jag se till att det blir det haha!

Slänger in en dagens låt nu också, det får bli med Big bang för att dom är praktiskt taget det enda bandet jag lyssnat på idag :P

Big bang - Emotion (nej, det är inte musikvideon, men dom har inte gjort någon till denna låten hihi)

/Sandra