Hush

2010-07-12 23:15:02
Idag har jag lastat ved som en galning, först med småkillarna (som inte är så små) och sen kom mami ♥ oxå! Vi var till det fina, underbara och smått läskiga huset och hämtade mer ved men jag glömde såklart kameran igen!! Och snart ska huset säljas, hoppas ja hinner ta foton. Huset är bäst! Efter det var vi verkligen täckta med små spån, helt gula. Så vi tog ett kvällsdopp! Underbart varmt i vattnet! Inte lika varmt som i vattnet i Turkiet däremot haha. Robin ringde mig därifrån idag, jag vill oxå vara där!

Nu ska jag fortsätta läsa i boken som jag skäms över! Hoppas jag inte läser ut den, jag vill att den ska vara längre hahaha!

 

 

/Sofia


                                                                     

feliciaisraelsson

grym blogg ! :)

2010-07-15 @ 16:42:36
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/