Mitt Peace&Love 2010

2010-07-07 19:52:45
Ok, min kamera blev stenfull direkt... Och en massa tog ja bort för att kunna filma Jay-Z, så jag har inte så mycket bilder hehe. Men lite har jag!

Sofia x2, bästa scenvakterna ever!

 

Vi fastnade såklart i danståget vi med! Mina filmer försvann :((( Fast det finns videos överallt på YT nu med "Americano dansen" hihi!

 

Jay-Z!!! Helt awesome konsert! Sjukaste nånsin ♥ Från och med den dagen lyssnar jag faktiskt på han haha!

Stod ganska långt fram i alla fall, typ 3 meter bak i publiken :D Kunde inte mosa fram mig mer, även fast jag blivit mosh-proffs under mina år som konsertare... Värsta publiken ever xD (Är ju ganska kort så såg ändå bäst på tvn)

 

På sista bilden ↑ ser man Beyonce!!! Haha... zoomade in lite med mitt awesome fotoprogram.
(Har inte längre photoshop </3)

 

Nu ska jag ner och hjälpa mami med maten! Tacos!

Imorgon åker vi till Säter och samlar familjen och sen vidare mot Västerås och Power Meet!

 

/Sofia


                                                                     

Matilda

Hon borde ha sjungit också juu :(



JAG SAKNAR DIG! <3 :(

2010-07-07 @ 23:53:31
URL: http://fighterbrewd.blogg.se/