Antonia

2010-06-27 23:26:33

 

 


Världens finaste och bästa Antonia flyttar ifrån Sverige imorgon... inte till Norge, inte till Danmark utan Japan.
Fyfan vad långt.
Jag har vetat om det hela tiden men jag har aldrig trott att dagen skulle komma, inte egentligen... det är som jag trodde med att jag skulle fylla 18 och ta studenten.
JAG VILL INTE!
Kommer att sakna ihjäl mig efter dig, vad ska jag egentligen ta mig till utan dig? Saknade dig hur mycket som helst när du var där i bara en månad och nu ska du vara där i minst ett år!!!!!
En av mina allra bästa vänner

Dock så önskar jag dig all lycka och jag är jätteglad för dig att du ska få göra det som du vill och det som jag egentligen vill också x)
Hoppas du får världens roligaste tid där borta och att du lär dig mycket om livet och en del japanska också ;)
Du är en av världens bästa och jag älskar dig!

Thank god for skype? ♥

Och för guds skull... TA HAND OM DIG!!!

/Sandra

                                                                     

Sara

Hoppas året går fort! :) <3

2010-06-28 @ 04:25:01
URL: http://intshesky.blogg.se/