Mitt livs bästa år

2010-06-14 21:33:52
är över, känns det som!
Nu är våra studentveckor över, vi har ju haft studentvecka i typ två veckor istället för en.
Känns jättesorgligt även om det inte riktigt sjunkt in än och det känns som att vi kommer att komma tillbaka till skolan när hösten kommer, men som om vi skulle ha sån tur ;P
I fredags tog vi studenten, det regnade men ingen verkade bry sig om det, det gjorde i varje fall inte jag :)
I går hade vi studentbalen, mysigt och skitkul att se alla klä upp sig så fint! ♥
Jag orkar nog faktiskt inte berätta så mycket om allt vi gjort i text även om det skulle vara awesome om jag gjorde det så jag inte kan glömma bort något när jag blir gammal och grå... men i så fall får det nog bli korta texter under alla jäkla bilder som lär komma upp här lite senare när jag orkat spara alla :)
Två bilder får ni se nu eftersom dom kommer från mammas kamera.






/Sandra


                                                                     

petra

ååh, ni vart ju jättefina båda två! älskar din håruppsättning sandra :D <3

2010-06-15 @ 02:13:01
URL: http://www.chewyfruits.blogspot.com
Sara

Det känns fortfarade jätte konstigt och verkligen "vi syns efter sommaren" jobbigt.. Haha jag ska också lägga in bilder xD men orkar inte^^ det finns så många <3 de bästa åren var med MP3 <3

2010-06-16 @ 14:07:32
URL: http://intshesky.blogg.se/