Vuxenpoäng och s.a.t.c

2010-06-16 23:40:22
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig som arbetssökande, vuxenpoäng.
Jag är väldigt uttråkad, tänker alldeles för mycket och får ångest.
Livet efter studenten är inte roligt när man inte vet vad man ska göra härnäst, väntar på intagningar, söker lägenheter, söker jobb och saknar sina vänner.

Idag är ingen bra dag i mitt liv, men jag hoppas på att det snart vänder och att jag kommer över det här och ser det possitiva och möjligheterna som finns istället.

Nu ska jag sluta tänka för ikväll och slappna av med sex and the city ♥


Bästa kvinnan

/Sandra

                                                                     

Sara

allting är jätte jobbigt :/ känns som man står kvar på samma ställe hela tiden.

Saknar dig <3

2010-06-17 @ 11:06:51
URL: http://intshesky.blogg.se/