Dagens låt!

2010-03-27 11:51:10

Leona Lewis - Can't breath

 

Är hemma hos pappa och jag har ingenstans att sova så jag får sova på soffan, tur att jag är kort så jag nästan får plats i den i alla fall.

I natt drömde jag jättekonstigt, drömde att jag blev en vampyr... haha alla jävla vampyr-serier-filmer-någonting har satt sig i huvudet på mig. Det var väl ungefär en blandning mellan Vampire diaries, Twilight och True blood och så kändes det som en evig kamp att inte bli upptäckt fast det blev vi och ah, det kom någon och kastade bensin på mig och grejer haha... det var läskigt :(

 

Sitter nu och lyssnar igenom "Echo" igen, det albumet är bra, finns många bra låtar på det, det måste vara Leonas bästa album hittills? Jag tror det, enligt mig är det det.

 

Jag och Niklas gjorde många glassar när jag var där för två veckor sen... det här var min glass till honom :) söööt.

 

/Sandra