/emo 2

2010-03-04 01:10:32
OKEJ JAG SKOJADE AHAHAH! Efter allt klagande om min otur... vad händer då? JO ÄNTLIGEN! (FINALLY I know what fkjhgrehgre....) får jag lite tur, eller MYCKET tur! Som jag skrev till dom som sa att jag hade tur; sånt här händer mig aldrig!

Wiho! Okej, min tur var inte så verklig kanske men ändå. Jag spelade WoW hehe. Vi gick ToC25... alltså var vi 25 personer som spelade tillsammans! Oooooooch, för dom som inte vet, så får man coola saker när man dödar bossar. Och tänk att det är ganska många som vill ha coola saker. OCH VAD HÄNDER?! Jag fick aaaaaaaaaallt jag behövde (sånt händer mig aldrig)! :D Dessutom fick jag en annan sak, en trophy, som jag sålde och fick 2k g!!!!!!!!!!!!!! DADDADADAADad BATMAAAAAAAAAAN!

Haha, men alltid när jag får tur kommer värre otur tillbaka... hm.

/Sofia