/emo

2010-03-03 22:35:36
Hatar livet mig? Nej kanske inte... men otur har jag! ALLTID! Ännu en gång. Den som säger att jag inte alls har otur ska jag sakta men säkert snd'a! Okej såhär är det, idag åkte jag tidigt från Insjön för jag skulle till doktorn i Falun. Tog några timmar yes. Och ah, första gången jag skulle till läkaren var hon utomlands och jag fick en tid en månad senare, när jag kom efter en månad så var hon sjuk och jag fick tid ännu en månad senare. Och när jag nu var där en månad senare (idag)........ då har dom glömt mig!!!!!!!!! Och jag måste vänta en månad till. Kul kul kul. Jag kommer hinna dö : <

/Sofia

                                                                     

Sara

Nej men va tråkigt! <3

2010-03-04 @ 17:11:12
Portis

Ahahahahahahah! Sjukt kul ju! På ett sätt! I alla fall komiskt. Hahahahaha!

2010-03-05 @ 20:28:08
URL: http://fisoa.se