Vampire diaries

2010-03-25 12:31:25
Idag börjar Vampire diaries sändas igen efter sitt uppehåll!
Jag började nyligen att följa VD och fastnade ganska direkt ♥

Satt faktiskt igår kväll och tittade klart på de programmen som redan släppts, det slutade så spännande och fasen att dom var tvugna att göra ett uppehåll precis där, kan tänka mig hur jobbigt det varit för er som följt serien längre än jag, för jag behövde ju bara vänta en dag så sändes nästa program och ändå så tänkte jag "helveeeteeeeeeee" när jag såg att jag inte kunde se mer!

Verkar som att det kommer hända en del i denna episoden iaf! :D

 

/Sandra


                                                                     

Sara

AMG! haha visst är de bra ;) Jag har ju då väntat en månad på programmet XD haha <3

2010-03-25 @ 13:22:30
URL: http://inthesky.blogg.se/
LillaSyster Emma

Har du sett de än?

Annars har tant emma programmet nu :D

2010-03-26 @ 16:14:42