Vi LAN'ade för en bra sak!

2010-03-17 22:29:08
Igår+idag har det varit LAN i skolan! Jag och Sandra var där igår, från klockan 9 på morgonen tills klockan 7 på morgonen efter HAHA! (Vi levlade helaaaaaaa natten lång) När jag kom hem sov jag till kl 16:00 hehehe men vafan... så får det vara! Det var så mysigt tyckte jag :) Att va i skolan på natten, ett ställe man är i varje dag på dagen lixom. Det var kul hahaha, men så är jag ju lite nördis oxå x) Hur som helst lanade vi för en god sak. Alla pengar som kom in på inträde/mat/läsk/godis går till Baldone, ett daghem för typ handikappade barn i Lettland eller nått sånt. Vår skola (alla NTI-skolor i Sverige) hjälper till och samlar in pengar till dom varje år :) Så det känns inte sååå hemskt när jag tänker på alla panpizzor osv som jag köpte och åt igår ahahaha!

Ska bli spännande att försöka sova ikväll nu när man sabbat dyngsrytmen rejält xD

Robin är mysig ♥ och mycket mer! Och mer.

fint hjärta :)


/Sofia


                                                                     

Sandra

LVL 11!!!!!!!!!!!!!! haha PARTY <3

2010-03-18 @ 13:43:52
URL: http://awabloggen.blogg.se/