Wuhuhuooooaaaoow

2010-03-08 18:23:12
Här var det TOMT.
Vi har haft lov och jag har inte gjort så mycket, legat hemma för det mesta men i onsdags så åkte jag med the familia på mammas sida och kollade på bio och sånt där.
Percy Jackson... den var töntig, men helt okej, bättre än vad jag hade förväntat mig, men ja, den var töntig haha.
Drog i gång en diskussion med Emma, eller Jesper gjorde det. Dom fightades över vilka som hade vunnit, de nordiska gudarna eller de grekiska.
Emma var inställd på att de grekiska gudarna skulle vinna medans Jesper höll på de nordiska... tror att Jesper hade övertaget ;)

Jag är hungrig... borde äta nått haha, men orkar jag?

[ ] Ja
[ x ] Nej
[ ] Kanske

hmm... jag orkar nog när någon annan gör mat x) ihi. Poss.


Beas mafiafest... den kvällen var riktigt rolig! Lär göras om snart ♥

/Sandra

                                                                     

Sara

du är fin <3

2010-03-08 @ 20:21:28
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sofia

DU MÅSTE ÄTA !GGGGGGERRRR

2010-03-09 @ 19:53:28
URL: http://awabloggen.blogg.se/
line

Hej!

Älskar din blogg :) den e jätte fin <3

Hur länge har du haft din blogg ?

Och vad är ditt besöks rekord ? :D

2010-03-09 @ 23:44:52
URL: http://liinedalen.blogg.se/
LillasysterEmma

Just gotta say,

1. Vi såg den på torsdag (tehheeheh)

2. Du gilla den, ERKÄN!!!

3. Jag var inte på äghumör när jag och Jesper bråkade. Så han hade kanske övertaget ett tag, men det var bara för att jag var sömn.

4. Grekiska Gudarna kicks ass, dom är ju odödliga! = kan inte förlora :D

:*

2010-03-10 @ 10:17:15