1 år & 7 månader!

2010-05-16 23:31:44
Firar jag och Robin♥ idag! Hihi! Love you. Jag räknar matte, konstigt nog. Men har snart nationellt prov och jag lovade ju mig själv att bättra mig i skolan sen jag blev 19 år. Funkar än så länge. Inte matten dock, jag tänker liiite för mycket för att ens förstå det lättaste i hela kursen haha. Och så har jag kommit på att jag vill ha en iphone, men bara p.g.a. att det finns så coola och fina skal (heter de skal?). Jag tyckte om tiden då alla hade nokia 3310:or och bytte skal stup i kvarten haha!

(Jag älskar ugglor!!!!!!!)

 

Ska lägga upp bilder från tävlingen i lördags (min födelsedag) snart också :D wiho!

 

/Sofia


                                                                     

Sara

Jag försöker och försöker med matten men det går inte :( uhu!

2010-05-17 @ 08:26:03
URL: http://inthesky.blogg.se/