DISCO SM 2010

2010-05-25 22:21:07
Tänkte skriva lite om hur det gick, så får jag lägga upp bilderna senare! Borde få några imorgon! :)
Jag tävlade ju i singel, par och grupp. Singel gick det bätte än det brukar, men inget som är värt att nämnas. Tävlade ändå inte i SM-klass där. I par tävlade jag och Emelie i par i SM-klassen, och det var kul! Men gick heller inte så bra, vi hade väl lagt all energi på att träna med gruppen istället för par haha. OCH SOM SAGT, GRUPPEN! ♥ IH! Där gick det stenbra! Första gången vi tävlade med vår nyaste medlem! Så första tävlingen med gruppen som den är nu! Och vi dansade oss rätt in i SM-final!!!!!!!!!!! WOHO! Och slutade på en 6:e plats!!! Fast enligt mig är vi den bästa gruppen i hela världen! EBF, Electric BrainFreeze! ♥

Har nån bild att bjuda på i alla fall! Som Sandris och mami tagit :)

Världens bästa


Alla som tog sig till SM-final :)

(och om det finns några Talang 2010-galningar här så ser ni Poison längst ut i ena hörnet och Sweets längst ut i det andra)

/Sofia

                                                                     

lilli

sv: visst ärom :D man kan typ inte slita sig ifrån dom.



och grattis till att ni kom vidare :D hihi.

2010-05-25 @ 22:26:17
URL: http://ssparklinggunpowder.blogg.se/
Sara

Ni är så duktiga!! :D Jag tror nog du var duktig i singel också :) <3

2010-05-26 @ 00:20:39
URL: http://inthesky.blogg.se/