Godmorgon!

2010-05-03 13:49:54
Eller morgon och morgon, det är det för mig  i alla fall haha, vaknade kanske för en timme sen :)
Har ingen lektion idag eftersom Anki är i Baldone, skönt, kändes väldigt behövligt faktiskt, har inte sovit så hemskt bra den här helgen :P

Nu ska jag dock komma igång och plugga lite för mig själv! haha. Good Luck Sandra.
Juste, startade en ny twitter igår... det är nog inget för mig egentligen men det är kul att följa vissa andra, det kan man ju göra endå, men det är mer praktiskt om man har ett konto så ligger allt på samma ställe så behöver man inte leta sig fram haha!

Håller på att kolla flygbiljetter ner till skåne istället för tågbiljetter, tar så himla lång tid att åka tåg och om prister är acceptabelt åker jag hellre flyg!

 

/Sandra

 


                                                                     

antonia

PUSIIIII

2010-05-05 @ 19:51:27
URL: http://storybookromance.tumblr.com