New new newwwwwwww

2010-05-13 23:50:01
Jag är nääästan klar med min och Sandris nya design nu! Läntar som attans tills vi ska byta, har tröttnat som farao på den här nu. Urk. Haha.

Idag på träningen gjorde jag illa mig. Jag har verkligen otur heeela tiden. Först sjuk, sen järnbrist, och nu när jag äntligen kan träna igen så sträcker jag mig så det gör ont att gå... och så knockade jag mig själv så det började blöda och så fick jag en fläskläpp. Såklart började jag grina, men dansade på tills vi var klara. Måste sett kul ut haha.

/Sofia

                                                                     

Sandra

den är SKIIIIIIIIIIIIIITFIN <3 jag längtar också hahah, så jäkla trött på denna xD men den är fin den med :)



haha shit, tänkte fråga hur du lyckades med det när jag fick smset men jag glömde bort :(

2010-05-14 @ 20:28:12
URL: http://awabloggen.blogg.se/