Rising gods from the east - DBSK

2010-05-02 18:06:11
Jag måste bara säga att ja, jag är förkrossad över att dom inte är "tillsammans" just nu.
Jag vill inte ens tänka på det, jag vet att det är många som tycker det är skitkul att prata om just det för att jag beter mig sjukt barnsligt när någon nämner det, jag håller för öronen och låter tills h*n slutar.
Jag kommer bli jätteglad om dom kommer tillbaka, jag kommer bli hur glad som helst, jag kommer att gråta.
Jag önskar verkligen att dom kommer tillbaka, det är mitt favoritband i hela världen och jag vet att det inte är så många som fattar hur mycket ett band kan betyda för en människa, men jag vet också att det finns dom som vet, och dom kan sätta sig in i min situation, det är inte kul... jag vill inte tänka på det, jag har inte ens låtit mig själv att tänka på det men det kommer upp då och då och jag blir jätteledsen verkligen.
Hur ska man kunna klara sig utan något som betyder så mycket för en?
Jo, genom att göra som jag, att leva i förnekelse ha ha ha, och hoppas på att dom kan komma tillbaka.



One day...

 

/Sandra


                                                                     

petra

ååh asså love in the ice <3

2010-05-02 @ 23:18:20
URL: http://chewyfruits.blogspot.com