2010-10-11 00:14:21

 

Jag saknar min pojkvän.

Det finns både för - och nackdelar med att ha ett distansförhållande, men nackdelarna är tyvärr fler.

Det enda jag kan komma på som är bra är att vi båda har både tid för varandra och våra vänner, vilket många som är i ett förhållande kan glömma bort och bara vilja vara med varandra, vi har tid för oss själva och kan fokusera på skola, jobb, körkort eller vänner.

Och så får vi sakna varandra, men jag känner att jag skulle kunna leva utan distansen haha, det är bra att vi får dessa saker, men vi får alldeles för mycket utav det, hälften av tiden skulle räcka mer än väl att utföra det som jag nämnt.

 

Nackdelarna är nog fler än jag kan räkna.

Egentligen gör det inte så mycket, för jag har världens bästa kille och han är värd all väntan, men det skulle vara fint att få se honom varje dag :)

 

Nu måste jag sova så att jag kommer upp imorgon.

 

/Sandra


                                                                     

Sofia

Aaaw :))

2010-10-11 @ 08:58:50
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Matilda

Vet precis vad du menar, även fast jag bara har haft det så sen augusti :(

2010-10-11 @ 17:55:07
URL: http://fighterbrewd.blogg.se/
Niklas

jag älskar dig och du är värd väntan <3. jag ska försöka åka upp oftare, du bor ju närmare nu! <3

jag saknar dig så mycket! ;_; Du är min andra hälft <3 :)

2010-10-11 @ 23:19:50