MINC

2010-10-11 14:53:42
Gång på gång glömmer man bort att inte lita på datorer!!! Maskiner över huvudtaget!!! (föruom Night i Zettai Kareshi♥)
Nu är min externa hårddisk sönder, eller min dator... dom hatar varandra iallafall och vägrar lägga över saker. Dom stänger av varandra och bara är helt cp. Med min otur så är förmodligen båda sönder! Jävla skitttttttttt.
Jag har halva mitt liv (kanske mer) på dom!

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

/Sofia

                                                                     

My Beauty Secrets

hej tjejen ! såg nu att du hade komenterat i min gamla blogg (your dream closet) och frågat vart jag befinner mig nu, och här har du den nya adressen och bloggen :)

2010-10-11 @ 20:00:28
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
My Beauty Secrets

har du fet hårbotten tycker jag absolut att det är den du ska köpa rpdoukter till. Finns en hel del bra schampon och balsam för fet hårbotten. Så kolla med din frisör vad hon rekommenderar, eller kolla på hemsidor som eleven eller baresso.



Har du torra hårtoppar ska du absolut köpa ett hårserum genst ! Ett hårserum kan du använda flera gånger per dag i topparna. det gör verkligen underverk :)

2010-10-11 @ 21:32:45
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/