Fyfarao

2010-09-07 12:52:23
Nu vet jag hur det är att vara livrädd! Först en liten chock pga en spindel på kudden, sen en tvestjärt i duschen. Men nyss hände det värsta. Ni vet ju att jag tyckte att mössen vi hade i huset va söta → [LÄNK]

Men när jag öppnade en lucka i köket och såg nått, som var större och äckligare och hemskare och groteskare fick jag en hjärtattack. Ni vet de finns skillnad på skrik, man har ju inte samma skrik när man ser en spindel som när man verkligen verkligen blir rädd för något. Familjen trodde att jag såg ett lik HHAHA. Nu vet jag oxå skillnaden på skriken... Sen började jag grina direkt efter, och jag skakar fortfarande haha. För en liten råtta... (eller ah, STOR var den, stor råtta eller väldigt stor mus)

Haha vilken tönt jag är x) Men jag blev livrädd! Det är inte precis vad man väntar sig framför ögonen helt plötsligt!



/Sofia


                                                                     

Sara

men du! jag grinade för spindeln jag såg i duschen igår.. jag tänkte helt seriöst åka hem! haha. den var enorm.. uuusch va jag saknar hem :( <3 <3 ses snart!

2010-09-07 @ 23:23:27
URL: http://inthesky.blogg.se/