Mys Pys Rys

2010-09-27 13:20:09
Dom som känner mig vet att jag alltid hakar upp mig på saker och upprepar det! Speciellt sånt jag tycker är kul, som när Sandras syster sa fel för typ 4 år sen och jag upprepar det än idag... ("evihåv" haha ♥)

Nu tänkte jag visa hur det speglar mig även på min spotify!

 

Jag har mina fina spelningslistor;

 

Mys: mysiga låtar, speciellt lugna! Typ Westlife och sånt där haha!

Pys: lite coolare låtar haha! Typ partylåtar! (min besattjustnu-låt kommer hamna här sen)

Rys: bra låtar som är lite pinsamma... typ Disneychannel-stjärnor som Demi Lovato och Sterling Knight hehe.

besatt-just-nu: ah... det är här jag lyssnar sönder alla nya favvolåtar. Jag upprepar dom till dom byts ut HAHA!

 

Fast de flesta av mina favvolåtar finns inte på spotify, så jag använder det sällan... Men nu har jag det på hela tiden hohohohoho!

 

/Sofia


                                                                     

Sandra

evighåv <3

2010-09-27 @ 17:27:40
URL: http://awabloggen.blogg.se/