Oppppppssss

2010-09-22 14:42:11
Jag invigde mitt nya silvershampoo igår, men jag glömde bort att jag hade det i. Så det resulterade i detta




Haha, åh, ser ut som en tant ♥
Jag har egentligen inga problem med att det shiftar i grått, tycker att det är fint men... skulle vilja att det såg ut så i hela håret och inte att det är "gulare" på vissa ställen, men jag tror att det blir bättre efter ett par tvättar (!?)

Hur länge ska man ha i det egentligen? Jag hade i mitt i typ 40 minuter säkert innan jag kom på att jag inte sköljt ur det haha.

/Sandra

                                                                     

hanna

min kusin som är frisör sa att man högst skulle ha i det i fem minuter och det fick inte löddra? men jag vet inte haha!

2010-09-22 @ 15:59:35
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com